Náš tým

Alča Zdráhalová
majitelka a zakladatelka školky, je zodpovědná za administrativní řízení, HR.
Dlouhou dobu jsem působila v IT, částečně jsem ekonom, v průběhu let jsem založila několik firem, včetně právě Chytrulek.
Nejvíce ze všeho mě baví role maminky dvou zvídavých a úžasných holčiček Evelínky a Theušky. Od nich jsem se za poslední roky naučila trpělivosti a pokory. Chci je naučit hodnotám, které považuji za důležité v životě, a právě proto jsme s kamarádkami založily školku Chytrulky.
Naše školička je místem, kde chceme dětem poskytnout prostor k objevování a zároveň klidné a bezpečné prostředí pro jejich přirozenou adaptaci, blízko rodičů. Chceme, aby naše děti měly možnost zkoumat svět, přijít s novými nápady na řešení problémů, důvěřovat svému okolí a nebojí se zeptat. Věříme, že je důležité, aby se děti nebály požádat o pomoc, když ji potřebují.
Právě na toto téma jsme se starší dcerou "narazily" při nástupu do klasicky vedené školky. Přitom školka sama o sobě špatná nebyla, pouze dospělý nepřemýšlel nad tím, jak s dítětem komunikuje.
Školička je pro mě velmi osobní záležitostí a budu se neustále snažit věci zlepšovat. V jedné nebo druhé pobočce jsem prakticky každý den a ráda se s vámi potkám přímo při práci s dětmi a uvítám vaše připomínky či podněty.

Míša Hniličková
ředitelka, průvodkyně a garantka montessori programu, speciální pedagog
Těmito větami se Vám budu snažit co nejvíce přiblížit, abyste měli možnost mi začít důvěřovat. Budete mi přeci svěřovat do péče ty nejdražší na světě, co máte...
Napíši Vám tedy, co je pro mě ve výchově mých dětí důležité a proč jsem si vybrala Montessori přístup. Když se mi narodili Vojtíšek a poté Hanička, kladla jsem si často otázku, jak podpořit a rozvíjet jejich potenciál, aby v tom nebyly ukryté mé ambice a jak je vést k tomu, aby byly v dospělosti šťastní a spokojení...
Moje děti jsou stále malé na to, abych Vám tvrdila, že jsem našla odpověď, ale jedna se nabízí: dát jim důvěru. Jednat s nimi jako s plnohodnotnými bytostmi, být jim průvodcem a učit je pravidlům a řádu. Nechat je udělat chybu, aby se z ní mohli poučit a samy naleznout řešení. Neobtěžovat je tím, co my jsme neměli, ale naopak z toho nepřeberného množství věcí vybírat jen to nejlepší a nejkrásnější, a zároveň jednoduché pro snadné uchopení a pochopení. Učit je věřit sám v sebe a ve své pocity, ale i to, že se mohou s důvěrou obrátit nejen na nás, ale i na ostatní. Umět požádat o pomoc, ale také umět pomoc nabídnout. Dát jim pocit, že jsou nedílnou součástí přírody a života na Zemi a že jsou za svůj život
zodpovědné. To vše je pro mě důležité.

Míša Sedláková
Hlavní průvodkyně v centru
Míša je vystudovaná botanička, avšak většinu života věnovala práci s dětmi. Po více než třinácti letech strávených ve Velké Británii začínala jako chůva, postupem času si vybudovala vlastní domácí školku. Po návratu do Čech se těší na pokračování své profesní dráhy v oblasti péče o děti. Je hlavně maminkou dvou úžasných chlapců, kteří jí každý den přinášejí inspiraci a radost. Její zkušenosti a vášeň pro práci s dětmi ji činí pečlivou, spolehlivou a empatickou osobou, která se ráda věnuje jejich rozvoji a štěstí.

Petra Rojíková
Průvodkyně v centru
Péťa je něžná a vnímavá, své okolí i své blízké zahrnuje pocitem tepla a pozornosti. Je pečlivá a zodpovědná, s velkou pozorností dbá na detaily a důsledně plní své povinnosti. Její přístup k životu je založený na hodnotách soucitu, harmonie a empatie. Má dvě děti, chlapce, které miluje a snaží se jim předat důležité životní hodnoty. V osobním i profesním životě je spolehlivá, laskavá a věrná svým přesvědčením a blízkým.

Eliška Rozkovcová
Je zkušená speciální pedagožka se zaměřením na logopedii, která před nástupem na mateřskou dovolenou působila ve Speciálně pedagogickém centru. Kromě klasických logopedických metod se věnuje také Handle výcviku, propojování mozkových hemisfér a neurovývojové stimulaci. Svůj zájem o rozvoj a péči o děti rozšířila o tvorbu v oblasti alternativních metod podpory jejich vývoje.
Po náročném nástupu do státní mateřské školy s jejím synem Matyáškem začala přemýšlet o hledání prostředí, které by lépe vyhovovalo potřebám jejích dětí, a tento sen se jí splnil právě ve školce Chytrulky. Vedle péče o děti se věnuje józe, jezdí na koni, trénuje pejska a aktivně se účastní canicrossových a agility závodů.
Ve své práci je empatická, kreativní a pečlivá, a její široké zkušenosti i osobní zájmy jí umožňují přistupovat ke všem dětem s láskou a pochopením.

Klikněte a můžete začít psát. Magnam aliquam quaerat voluptatem ut enim ad minima veniam quis nostrum exercitationem ullam corporis.